Webináře, školení, konference, přednášky či workshopy.
Rádi byste je uskutečnili on-line? Zkuste Zoom!
Nabízíme Vám řešení – Vaši akci Vám pomůžeme zorganizovat či zajistit na platformě Zoom, nebo Vás proškolíme a naučíme s touto platformou pracovat.
Co je Zoom?
Zoom je virtuální platforma určená k setkávání. Pro její používání potřebujete počítač/tablet/telefon s připojením k internetu, mikrofon + sluchátka/reproduktor a pokud chcete být viděn, potřebujete i kameru.
Zoom Vám umožní komunikovat s ostatním účastníky, sdílet dokumenty, malovat, prezentovat.
Aplikaci Zoom není nezbytné stahovat, pokud se chcete zúčastnit setkání. Pokud si chcete setkání aktivně organizovat, je potřeba si v aplikaci vytvořit uživatelský účet.
Kolik Zoom Stojí?
Základní používání je zdarma. Zdarma jsou i schůzky do 40 min a 100 účastníků. Pokud potřebujete pro svou schůzku více času a nebo se ji zúčastní více účastníků, potřebujete některou z placených verzí.
S čím Vám můžeme pomoci?
Máme za sebou kompletní organizační a technické zajištění konference s 21 prezentujícími pro téměř 400 on-line účastníků přímo na Zoomu a další stovky, kteří sledovali stream konference na Facecebooku (březen 2020, příprava přesunu do on-line 14 dnů).
Pravidelně pořádáme webináře a školení, kde Vás můžeme naučit se Zoomem pracovat.
Naučíme Vás si Zoom nastavit, naučíme Vás, jak si plánovat schůzky, jak se v tomto prostředí pohybovat.
REFERENCE
Konference Equal Pay Day v on-line prostředí Zoom se uskutečnila v pátek 27.3.2020, živě se jí účastnilo přes 400 účastnic a účastníků, 21 přednášejících a byla živě streamována i na Facebooku.
Na přesun konference do on-linu měl technický tým 14 dnů.
Webináře pro pacientské organizace Revma liga ČR a SK
Odborná konference „Moderní technologie v nezisku“ pro AVPO.
Konference se uskutečnila 28.5.2020, účastnilo se jí 120 účastníků, 20 přednášejících vystoupilo v hlavním programu a oddělených workshopech.
Webináře, školení…
Jednoduchý návod na připojení
5 kroků PRO připojení
2/ Povolte cookies (pomáhají lepšímu načítání obsahu)
3/ Přihlaste se (Sign in), zadejte datum narození, vytvořte si účet
a/ pomocí Facebooku, nebo Googlu (pokud máte určitě to využijte!)
b/ nebo zadáním emailu, na který Vám bude zaslán odkaz pro ověření, poté si vytvořte heslo pro svůj Zoom účet
4/ Přihlaste se k plánované aktivitě odkazem, nebo číslem schůzky
a/ přímo ze svého prohlížeče
b/ stažením tzv. klienta (programu) do svého počítače
5/ při přihlášení se do schůzky povolte nejprve audio (Join audio), poté i video (Join video), pokud to Váš počítač umožňuje.