Jak na Zoom

Webináře, školení, konference, přednášky či workshopy.

Rádi byste je uskutečnili on-line? Zkuste Zoom!

 

Nabízíme Vám řešení – Vaši akci Vám pomůžeme zorganizovat či zajistit na platformě Zoom, nebo Vás proškolíme a naučíme s touto platformou pracovat.

 

Co je Zoom?

Zoom je virtuální platforma určená k setkávání. Pro její používání potřebujete počítač/tablet/telefon s připojením k internetu, mikrofon + sluchátka/reproduktor a pokud chcete být viděn, potřebujete i kameru.

Zoom Vám umožní komunikovat s ostatním účastníky, sdílet dokumenty, malovat, prezentovat.

Aplikaci Zoom není nezbytné stahovat, pokud se chcete zúčastnit setkání. Pokud si chcete setkání aktivně organizovat, je potřeba si v aplikaci vytvořit uživatelský účet.

 

Kolik Zoom Stojí?

Základní používání je zdarma. Zdarma jsou i schůzky do 40 min a 100 účastníků. Pokud potřebujete pro svou schůzku více času a nebo se ji zúčastní více účastníků, potřebujete některou z placených verzí.

 

S čím Vám můžeme pomoci?

Máme za sebou kompletní organizační a technické zajištění konference s 21 prezentujícími  pro téměř 400 on-line účastníků přímo na Zoomu a další stovky, kteří sledovali stream konference na Facecebooku (březen 2020, příprava přesunu do on-line 14 dnů).

Pravidelně pořádáme webináře a školení, kde Vás můžeme naučit se Zoomem pracovat.

Naučíme Vás si Zoom nastavit, naučíme Vás, jak si plánovat schůzky, jak se v tomto prostředí pohybovat.

 

REFERENCE

Konference Equal Pay Day v on-line prostředí Zoom se uskutečnila v pátek 27.3.2020, živě se jí účastnilo přes 400 účastnic a účastníků, 21 přednášejících a byla živě streamována i na Facebooku.

Na přesun konference do on-linu měl technický tým 14 dnů.

Webináře pro pacientské organizace Revma liga ČR a SK

 

Odborná konference “Moderní technologie v nezisku” pro AVPO.

Konference se uskutečnila 28.5.2020, účastnilo se jí 120 účastníků, 20 přednášejících vystoupilo v hlavním programu a oddělených workshopech.

 

Webináře, školení…

 

 

Jednoduchý návod na připojení

5 kroků PRO připojení

1/ Přihlaste se na stránku Zoom.us
2/ Povolte cookies (pomáhají lepšímu načítání obsahu)
3/ Přihlaste se (Sign in), zadejte datum narození, vytvořte si účet
a/ pomocí Facebooku, nebo Googlu (pokud máte určitě to využijte!)
b/ nebo zadáním emailu, na který Vám bude zaslán odkaz pro ověření, poté si vytvořte heslo pro svůj Zoom účet
4/ Přihlaste se k plánované aktivitě odkazem, nebo číslem schůzky
a/ přímo ze svého prohlížeče
b/ stažením tzv. klienta (programu) do svého počítače
5/ při přihlášení se do schůzky povolte nejprve audio (Join audio), poté i video (Join video), pokud to Váš počítač umožňuje.
Pokud máte jakýkoli technický problém obraťte se na IT odborníky ve svém okolí, ať Vám pomohou Zoom nastavit. Příp. volejte nám, na tel.: 603 852 740.
Připojení přes tablet, nebo telefon je jednodušší. Stačí si stáhnout aplikaci Zoom a spárovat si jí  např. se svým Google nebo Facebook účtem.